E-coaching

Neem contact op met Lars voor op maat gemaakte begeleidingspakketten.

Na een uitgebreide intake heb je minimaal één keer per week contact met Lars. Het is niet standaard 4 weken trainen en wachten tot je de volgende 4 weken van je trainingsschema binnen krijgt. In 4 weken tijd kan er veel veranderen. Dat kunnen simpele zaken zijn zoals drukte op het werk, in het gezin, een griepje oplopen of meer ingrijpende zaken. Op dat moment moet je trainingsschema aangepast worden aan de huidige situatie of in elk geval geëvalueerd worden of alle trainingen nog realistisch haalbaar zijn.

Bij het samenstellen van jouw persoonlijke trainingsschema houdt Lars rekening met je persoonlijke situatie en omstandigheden, zodat het maximale rendement uit de beschikbare tijd en training kan worden gehaald. 

De trainingsschema's zijn gebaseerd op hartslagzones. De hartslagzones worden bepaald via een inspanningstest.


Pakket 1 - E-coaching

Pakket 2 - E-coaching Plus

Aan het begin van het traject vindt er een intake plaats

Aan het begin van het traject vindt er een intake plaats

Maandelijks opzegbaar

Maandelijks opzegbaar

Je hebt de mogelijkheid om wekelijks contact te hebben via de telefoon en/of mail 

Je hebt de mogelijkheid om dagelijks contact te hebben via de telefoon en/of mail

Je krijgt een logboek waarin je je activiteiten bij kan houden; deze wordt ook gebruikt bij de maandelijkse evaluatie

Je krijgt een logboek waarin je je activiteiten bij kan houden; deze wordt ook gebruikt bij de wekelijkse evaluatie

1 maal per 8 weken is er een moment van persoonlijk overleg, waarin onder andere een evaluatie plaatsvindt van de afgelopen trainingsperiode

1 maal per 4 weken is er een moment van persoonlijk overleg, waarin onder andere een evaluatie plaatsvindt van de afgelopen trainingsperiode

Trainingsschema's worden per 4 weken gemaild

Trainingsschema's worden per week gemaild

Seizoensplanning/periodisering naar je doel

Seizoensplanning/periodisering naar je doel

PT-training: 1 maal in de 8 weken vindt er een Personal Training plaats, gedurende 60 minuten

Je krijgt ondersteunende kracht / core-stability programma’s, naast je cardio schema’s

1 maal per 10 weken vindt er een AD drempeltest plaats. Deze wordt uigevoerd op de loopband of op je race-/triathlonfiets